Nedávno jsem si opět uvědomila, jak IG, ale i jiné virtuální platformy, snadno ovlivní několik lidí během krátkého času.
V jednom příběhu na IG jsem viděla prezentaci dřevěné mísy s údaji kde a za kolik byla koupena a cena byla víc než příznivá. V následujících dnech zaplavily fotky s ní celý Instagram.
I já ji mám. Podlehla jsem! 🙂
Uvědomujete si někdy jak moc ne/podléháte podobným reklamám/příspěvkům? Jste vůči nim spíš imunní nebo naopak?
Veronika P.
Já taky spíš podléhám, ale ta informace s miskou mi teda unikla! ;-D
M.
Zalezi, koho sleduješ, v tom mem okruhu jich bylo plno:-). M.
Jitka
Tak tahle misa mi na IG neunikla, uvazovala jsem o ni, ale nakonec ji nekoupila 🙂 vypada ale moc hezky.
M.
Odolala, tleskam:-). M.
Stáňa
Mísa je moc hezká, tenhle typ dřevěných věcí se mi líbí moc. Ale my, co se nám doma na stolku válí rozečtené noviny, mobily, ovladače, tužky, hrnečky a talířky, bychom ji stejně neměli kam postavit (jsem ráda, že tam mám malý svícen), takže nákupům nepodléhám :-). A navíc nesleduji IG 😀
Hezký den
M.
IG muze byt pekny mor:-), ale ma i sve vyhody a klady. Když neutracis za doplňky, muzes usetrene korunky utratit za něco jiného:-). M.
Helena
Marcelko, mísa je moc krásná! Pochopitelně, že i já občas podlehnu… V poslední době jsem na IG ráda, že se tam objevují reklamy na české firmy, které by člověk jinak těžko našel – objevil.
Měj hezký den, Helena
M.
Ano, Helenko, to je uricte pozitivni, taky jsem si vsimla. Hezky vecer. M.
Dáša F.
Marcel, tak ta je. Opravdu krásný kousek.
Pokud se mi něco líbí, tak občas také podlehnu, naposledy s lensballem. .o)
Hezký večer. D.
M.
No jasne, pro takovou fotografku je to urcite prima věc!:-) Hezky vecer, Daso. M.